نسخه آزمایشی

مقالات دانش آموزی - قسمت 29
تقویت تفکرورزی در مقطع ابتدایی

با توجه به این که نظام آموزش و پرورش ایران، ساختاری معلم¬محور دارد و روش تدریس عموماً حافظه¬محور است، دانش¬آموزان در طول سال‌های تحصیلی خود، با حجم زیادی از مطالب مواجه می‌شوند که باید آن¬ها را به خاطر بسپارند؛ بدون این که در بیشتر مواقع حتی کاربرد یا لزوم آن‌ها را بدانند. این امر سبب می‌شود که با گذشت سال‌ها، دانش¬آموزان اغلب دچار مشکلاتی همچون بی‌علاقگی نسبت به دروس و خستگی شوند؛ به همین جهت لازم است که تحقیقاتی برای آشنایی با یک نمونه طرح تفکرمحور انجام گیرد که برای یادگیری هر چه بهتر دروس مفید باشد...

دانلود مقاله

برای مشاهده این قسمت ابتدا باید وارد شوید.